vart tog solen vägen?

jag som förberedde mej för ännu en lika skön dag.. solen är där, men inte lika varm som den varit de senaste dagarna. Men det e lugnt, bara de blir dom 15 graderna på tors, fre som dom lovat så kan jag nog överleva dagen, annars vet jag faktiskt inte..

Nu sitter jag i skolan, men inte på min avd. utan uppe på media hos linis och är mkt kreativ, eller?
Jag väntar faktiskt på min föreläsning som börjar kvart över.. och trevligt nog håller den på enda till kl 17. You just have to love it..

Annars fick jag i skrivande stund ett mms av min mamma, och när jag öppnade det började de spela och ha sej. TACK mamma för att du skämmer ut mitt liv va.. haha. Nu satt det iofs bara en annan här inne men det kunde varit fler;) haha

Nu ska jag nog hitta på ngt roligare. I si sådär 15 minuter :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0