tisdag hela dagen..

Då var det tisdag och näst sista dagen med skola för min del.. måste iofs börja på arbetet i fastighetsförvaltning men det kan man göra lite då och lite då lixom..
Sitter i skolan nu faktiskt och väntar på att lektionen ska börja.. idag är det föreläsning med riksbyggen i 48574564564 timmar.. det ska väl ta slut ngn gång det med..
Imån blir det en slapp dag bara.. hoppas det e fint väder så man kan sola sej lite, det BEHÖVS.

Tors blir det ju gbg, sen på fre ska jag luncha med emelie och roy.. det kan bli spännande..

Lördag är det trajet som gäller.. startar 09,08. rätt perfa tid faktiskt. Kommer nog bli nice, bara vädret är bra.

Nästa vecka är det ju som bekant valborg med och jag och lina har tänkt att åka iväg ngn stans faktiskt.. Främs tänkte vi väl på helsingborg men gbg finns med i diskussionen med faktiskt. Trevligt ist för samma vanliga bara....

Hepp, nu får jag väl gå in och kolla på riksbyggens hemsida och förbereda mej lite, det e ju egentligen därför jag sitter här haha.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0