tack tack tack:D

sååå då, då var villa real enkelt avklarat.

Fick lite panik, eftersom att 5 min innan matchen började sa min pappa att han skulle kolla på man u, helt random, (vem vill kolla på dom lixom??) så jag hittade en radiokanal. Men sen fick jag iaf en länk av mr sparv (fast han e aik:are) så jag kunde se matchen ändå. Och du david, 3-0, tyvärr så kan du inte tracka mej eller ngt annat arsenalfan nu inte;) hahaha.
Nu tar vi nästa hiner lätt, sen ses vi i rom!

Nu ska jag nog krypa ner och kolla en film eller ngt och försöka somna i vettig tid faktiskt.. for once. Måste upp tidigt imån och läsa det sista faktiskt!!

Så, god natt då.... snart varje fall...



Kommentarer
Postat av: Sparv

Jag är inte bara student jag är tandläkare också, fast jag är mamma, fast jag är aik:are, fast jag är stockholmare, fast du är snåläning... måste bara älska mig själv just "fast jag är aik:are"

2009-04-17 @ 15:48:17
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0