sol sol sol!

sitter ute i den strålande solen och pluggar mej lite, eller aa.. så gott det går. Finns massa andra mer intressanta saker att hitta på faktiskt. Men ngt har jag åstadkommit varje fall :)

Lina ringde mej igår, dom hade ju överlämning och sedan storgasque, så det var ju inte helt nyktert min själ. Fick prata ett tag med jocke cool, som kanske är världens roligaste människa? Helt sjuk! Men blir inte kulturkung för inget säg!

På tal om lina så har jag en fin bild på henne sen igår när hon cyklar.. eller mer försöker cykla. Det gick sådär faktiskt, hon tog sej fram men det var inte mer. Och jag vill inte veta hur det gått för henne och cyklen efter lite vin.. hon levde ju iaf?`Lägger upp bilden inne sen..

Det blir ju arsenal-man u i nästa runda.. jag som hoppades att vi skulle slippa de engelska lagen och få barca ist.. men nej nej.. Får hoppas på et bra skadeläge i manchester............

I em/kväll bär det av till halmstad igen.. Hem till adam och hämta en bok, sen ladda inför tentan imån.
Men nog om det nu, nu ska jag forts pluggandet och gotta mej i solen.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0