påskens festligheter...

Onsdagen började med skola och avslutades med jobb på kåren. Det var riktigt kul faktiskt, en massa onyktra människor och ju längre kvällen gick desto mer saker hände. Där av vissa byggare...

Torsdagen kännde jag mej riktigt bakis fastän jag inte drack ngt innan så det blev en låååång sovmorgon.
En snabbsväng till skolan för att därefter bege sej in till stan för inhandling av alkohol. Hem igen och iordningfix, sen kom nadja och hämtade upp oss och vi stryrde mot Camilla och Östra stranden där kvällens förfest var. Riktigt trevligt, och vi drog in till stan där caféet och mårten besöktes. Riktigt härligt!

Fredagen startade tidigt (alla som känner mej vet vad jag pratar om). Vid 2 åkte jag in till stan, mötte upp malin och c och gick på HBK-TFF. Trevligt värre, synd att det inte blev ngn vinst.......... Kvällen blev det bolmenschill och jag och lina fick för oss att dra in till stan. Det blev bulls (utan leg går det tydligen bara där) och vi träffade en massa kul folk.

Lördagen började ÄNNU tidigare än fre, eftersom min kära familj kom till stan. Dom hämtade upp mej halv 10(!!!) och in till stan. Där kollade vi balklänningar till min kära syster, shoppade lite, lunchade och hade allmänt trevligt. Lina joinade oss, en sväng på bolaget och sedan hem för att vila lite. Eller aaa, jag vilade. Lina väckte mej "peegeee, peeegeee.. klockan är 5 nu och jag har gjort lite mat". Sötlinis.
Mat dusch och till bolmens och ännu en kväll var igång. Först ute, och det började brinna i ett soprum. Jag och cunow var såklart tvugna att kolla in detta (vi visste inte att elden redan var släkt och att det var i ett soprum) och dom brandmännen hade fått räddat mej anyday asså. Anyday.
In till stan och där blev det bulls. Träffade carro som hade med sej finbesök från kalmar i form av jocke och joni, trevligt värre!

Gårdagen var jag sliten så in i, men ville ändå gå ut. Fick inte med mej ngn på detta och det tackar jag för idag. Vaknade kl halv 1 med ont i hela kroppen, helgen har tagit ut sin rätt. Hur hade det kännts om jag varit ute igår lixom??
Det blev ist grillning och en himlans massa mat så jag var typ mätt när jag vaknade idag.

Nu ska jag äta igen, såklart grill..

Veckan kommer bestå av plugg, tenta på fredag. Fy fan.
So long,
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0