känns nästan som sommar...

faktiskt så gör det de. Iallafall kan man säga att det e vår min själ.

Igår var jag inne hela dagen och tråkade eftersom jag var sjukt.. och jag är väl inte helt 100 idag heller egentligen men jag var tvungen att vara ute!

Satt och drack kaffe på altanen så himlans nice.
Jossi kom och vi har suttit ute hela em... kanske inte skitbra, men det var som sagt ett måste!

Tummen upp för sommaren:

- Värmen såklart
- Grillkvällar
- Sola, sola sola
Och en massa massa mer....

Tummen ner för sommaren:

- Alla kryp.. Satt ute innan och en humla körde förbi mej, stor som ett hus.. rädd blev jag
- Jag har fått fräknar

Det är nog det enda.. Och jag struntar egentligen i dom, för sommaren är ju det bästa som finns!

Ikväll blir det grillpremiär. Fy fan vad jag har saknat det!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0