Jaa, snart är det faktiskt sommar..

  • Satt precis och kollade igenom mitt schema fram tills sommaren nu. Jag har 16 st lektioner kvar. SEXTON. Sen är året över. Det är helt sjukt faktiskt, undrar vart tiden har tagit vägen? Men det har varit bra iaf, så det är ju tur det. 22 maj, sen är det över...
  • Det är 9 dagar kvar till valborg, vilket betyder att det typ mer eller mindre är sommar sen..
  • Ag tar studenten om 45 dagar.. Då är det 3 år sedan det var jag som stod där full och lycklig..
  • 54 dagar kvar till min b-day, altså inte ens två månader.. Den 14e juni är det också alltid sjukt fint väder..
  • 55 dagar kvar till U-21 em går av staplen, då kommer det vara min bästa dag. Ge mej fabregas och walcott tack..
  • 59 dagar kvar till midsommar, och 59 dagar går väldigt fort.

Dagarna kommer att springa iväg, och sommaren kommer vara här när som. I can't wait. Jag behöver förresten inte ens berätta att jag har trist va? För det märks nog....

På tors ska jag göra ngt som jag blir lite rädd för mej själv över.. Jag ska åka till Götlaborg och kolla på ÖIS-AIK. Lite mer i en timma för att kolla på den matchen, vad tänker jag med? Men men, pappa blev glad iaf............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0