inte nu igen...

okej, hur förkyld och ont i halsen som helst, detta bådar inte gott asså.
Så vad jag har gjort idag, är väl egentligen gått upp ur sängen, och lagt mej i min systers säng, där boxen faktiskt funkar och chillat mest hela dagen. Har typ inte ätit ngt heller, och det är väl ett tecken p att man mår sådär...

Nu har jag hittat sidan freddie snackar om i reklamen.. men som han säger "show me your skills änd i show you seattle", så kunde man ju räknat ut att man skulle visa ngt. man ska altså ladda upp en film på sej sj när man gör ngt spexigt med en boll.. Men varför tävla om att träffa han när jag kan få honom när jag vill? Han e ju trots allt min man.......

Jag är sugen på sushi, kan ngn fixa lite åt mej tack??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0