hhbbkk

jag glömde ju det viktigaste innan..

På fredag har HBK HEMMAPREMIÄR! Jag och lina ska såklart infinna oss där.  Det är lätt min bästa dag då. Ser man mej på storbildsskärmen kommer det typ vara "klappa-samtidigt-som-du-hoppar-och-jublar-och-försöker-göra-det-diskret-för-att-inte-skämma-ut-ditt-liv" Jag har redan kul!

En annan kul fotbollsnyhet är att aik fick sin sommarmatch i halmstad.. lite kul för det e alltid bra drag på stan då.. och på matchen. Dom är rätt bra på att trackassera en, dom där 08:orna...


Kommentarer
Postat av: lina

kommer du skämmas över mig när jag blir exalterad?

2009-04-07 @ 12:05:52
Postat av: pg

nej jag kommer vara lika exalterad... fast kanske inte så att jag...........

2009-04-07 @ 12:49:14
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Sparv

Måste utbringa ett tack tack tack käre pg, hade jag totalt missat att den matchen blivit flyttad dit... nu måste jag ju bara bo kvar här nere å stämma in i festen! (även om jag förstår att du inte vill festa med mig gangster ;)

2009-04-08 @ 19:38:52
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0