helgens festligheter..

först tenta i fredags morse, halvt död som vanligt när man ska upp den tiden och inte kommit i säng i tid heller för den delen. Men n öjd när jag gick där ifrån, denna gången klarar vi den!

Sen CYKLADE jag och lou in till stan och mötte malin för att äta oss varsinn glass från sia-vagnen. Så sjukt gott! En sväng på bolaget och sen blev det lite chill i picassoparken, där vi skaffade en ny vän? Han var väldigt bra på fotboll varje fall....
Nästa stopp på vår fredagsturné blev bolmens. Mackor och kaffe, mer eller mindre kl 15.. vilka kärringar.. men gott var det!

Sen bar det av hemåt och in i duschen, fixa sej och på byggfest. Det är ngt som gör att man alltid blir aldeles för onykter när det vankas sådana fester, ännu har jag inte lyckats lokalisera vad det är för ngt... enough said. In till stan där vi mötte ivp svante och chillade mest. Jag lina och rasmus kompis.. vad han nu hette......
Hem och sova sej lite varje fall, det kan behövas ibland.

Lagom kaxig i lördags morse när man vaknade men det blev ganska mkt bättre snabbt. Var ju tvungen att åka till jula åt min pappa såklart, men det fixade jag snabbt och lätt. Åkte med malin och C in till stan, bolaget såklart.. mötte lina och klara och bort till bolmens där vi chillade mest hela dagen..Öl, basket, sol, mycket fint att titta på, emmacunows-fotbollar-i-huvudet-mest-hela-tiden och massa massa snack såklart :)
Efter 17 ngn gång mötte vi upp slart, gick hem, chillade lite, duschade, drack lite tequila, och sedan bort till bolmens och anders för lite party party. Det var ju en HEL del människor, vi snittade nog max 1 kvadratmeter / person faktiskt.
Sen blev det stan och morfars till dom stängde, hem till anders igen för pizza och sen hemtraskande i gryningen..

Gårdagen var sådär effektiv, som vanligt på östergård. Massa repriser och pommes, sammanfattar nog dagen bäst!

Nu sitter jag och väntar på spårlöst.. så bra asså..

Imån blir det skola.. föreläsning med riksbyggen.. i hur många timmar som helst.. Men måste ju gå på den eftersom att det e med till loggboken (istället för tenta, såååå nice!)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0