fotbollsfeber...

igår drog allsvenskan igång, men idag, om exakt en timma, drar den ingång på riktigt. HBK möter aik borta--Hade gärna varit med och sett den. Men det ska vi väl ta eller??
Jag kommer sitta bänkad.

Fredrik Ljungberg gjorde sin första match från start igår, och såklart gjorde han mål. Oh yess yess. Hoppas många skadar sej i landslaget(njae, inte alla.. men vissa kan vi vara utan) så att han kan hoppa in igen :)

Det har varit en riktigt bra helg, med det bästa vädret.
I fredags grillade jag först med daddy, sen upp till jossi och tobbe.. Riktigt trevligt!

Igår var det först jobb på dagen.. sen hem för lite sömn och iordningfix och iväg till gislaved för att grilla.. riktigt nice!

Idag är jag astrött, baah säge rjag bara.. men nu kommer snart min mamma hem från gbg, och då får man hopefully lite god mat nu :)

Lina, på fredag har hbk sin första hemmamatch, e du på? ;)

Nu ska vi tagga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0