en mini update

då kan jag ju passa på att berätta om min dag, eftersom att (som mina östergårdsvänner så fint säger) ngn praktikant har snubblat på sladdarna och det e tillfälligt avbrott i gränspoliserna australien, som för övrigt är ett väligt bra program.

Dagen har spenderats med plugg i solen, och det är väl ungefär it. Chillat som fan helt enkelt, gått en sväng med.

Till helgen ska jag och lina på birthdayparty a la bygg. Dom närmaste ni vet, HAHA. rätt kul faktiskt.

Ikväll blir det CL, tar liverpools parti, hatar chelsea sen spelar ju min man torres där.
Imån avgörs det för arsenal, spännande!

So long.

Kommentarer
Postat av: Sparv

Insåg precis en lustig sak... du kommer hata mig ännu mer om du läser mitt blogginlägg från ikväll, tänka sig!

2009-04-14 @ 22:45:56
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0