Arshavin, även om du är sverigedödare är du min favorit nu!

Åstadkommit idag:

* En inställd föreläsning
* Världens längsta tågresa
* Ett nytt avsnitt av gossip girl
* Ett nytt avsnitt av one tree hill
* En förkyldning och halsont utan dess like
* Årets lätt mest underhållande match

Okej, matchen.. Liverpool-Arsenal.. Slutade 4-4 och i halvtid stod det 0-1. Arshavin gjorde FYRA mål och är kung. Sen att min man gjorde två mål för fel lag är ju en annan sak. Men vi skulle passa väldigt bra ihop (eller vi passar). Han har långt hår, blond (folk säger att jag gillar det) och ett IVP-snöre. Kan det bli bättre? Men fy fan vilken match.............

Imån e jag ledig så ska sova ut faktiskt, eller ett tag iaf.. för om det är fint väder har jag tänkt ligga ute och sola mej. Det står högst upp på min to do list.

Nu ska jag avnjuta ett avsnitt av greek tänkte jag...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0