Are you kidding me?

siter och glor på serbien-sverige.. Lite händer det ju iaf, sverigen behöver ju inte direkt försvara sig så mkt som i portugal matchen, men en hel del ändå..

Idag är det första april, och jag blev självklart lurad (dum som jag är) av tobbe. Jaa emma, jag skriver bara tobbe, anledningen följer här: Jag ringer ringer linas mob och han svarar. Han säger ngt i stil med att "detta kanske låter jättealvarligt men lina är på sjukhuset". Okej, tänker jag vad har hon nu hittat på? Jag hade inte en tanke på att det var 1/4 idag. "Hon snubblade innan och vred till benet ordentligt. Det kan nog vara ledbandet så det kanske är rätt allvarligt. Emma körde henne till sjukan." Okej tänker jag. Han säger att jag kan ringa cunow om jag vill få tag i lina. Så långt är jag grundlurad. Vi lägger på iaf, och jag ringer cunow. Då slår det mej.. jag undrar vad som hände, och emma pajar hela saken med att säga att hon blödde från knäet. Emma Cunow, sen NÄR blöder det om man skadar ledbanden? Dom sitter ju inne i knäet;)
Det går ngra timmar och sen ringer tobbe och berättar att lina har fått amputera båda benen. Dom hade redan räknat ut allt med blodet. Aja, trodde på det först iaf, så lite lurad blev jag.
Så om ni inte har ngt bättre för er, kan ni gå in och trackassera tobbe på tjoub.blogg.se och lina på linaelin.blogg.se. Ni kan iofs gå in på anelwithoutwings.blogg.se och tracka emma lite med, bara för att ni kan och för att hon försökte;)

Nu gjorde serbien ett mål till, så nu skiter jag i detta och kollar på ett nytt avsnitt av GG och 90210 ist.

Har nog varit första riktigt varma och goa vårdagen idag, LOVE it!

Peace!

Kommentarer
Postat av: emma

Hahha, Jag hörde inte att han hade sagt att ledbandet var av. Jag vet väl att det inte blöder då. Jag är inte dum hahah..

2009-04-02 @ 17:15:19
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0