ännu en solig dag..

vaknade halv 8 av mej själv idag (!) och tänkte att det inte var ngn mening att somna om eftersom att jag var pigg för det första och för det andra skulle det vara bara en timma en och en halv.. så ingen mening. Solen gör ju att man vill gå upp med for once..

Kaffe på altanen och sedan mot halmstad..
Mötte sandra och gjorde vårt fastighetsförvaltningsarbete.. gick fort faktiskt.. klara redan strax innan två. Så då hann jag med den rundan på stan jag planerat! Där träffade jag sarah och vi slog ihop oss för en trevlig pratstund :)

Nu har jag prec ätit minglass, mkt gott och ska kolla på spårlöst.
Imån blir det skola, till helgen är det påsk och då är det big time party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0