latest news

nu märks det att nollningen verkligen är förbi och vardagen har hunnit ikapp en igen..
 första veckan var lugn men denna veckan har varit helt sjukt mkt i skolan.. husbyggnadsprojekt hit och marknadsföringsarbete dit.. tur att lina och isabell kom fick reda på onsdagmorgongen att mf-arbetet skulle vara klart på torsdag och att seminariet började kl 08 . dom ringde och väckte oss andra (eftersom vi sett fram emot välbehövlig sovmorgon sov man skönt just då) och det var bara att stressa iväg till skolan.. vi fik ju en liten paus iform av föreläsning mitt på dagen men sen bar det hem till lina för kaffe gois och massa plugg.. hade vi inte varit trötta och slrattat åt allt kanske vi hade varit klara långt innan halv 10, men det var kul haha.. sen gick jag och eve hem till henne och drack vin iaf, välförtjänt.

arbetet gick bra, och vi fick till och med beröm, inte illa för att ha gjort det på en dag!

vad har annars hänt? ¨kårenpremiären var riktigt kul, kanske gjorde ngn dum sak, men what to do? ser inte adidasbyxorna på lika ofta längre HAHAH.. förfesten hade dom gjort riktigt bra, 15 flak öl och 15 flak cider. därpå 3 liter mittu. FINT!

förra helgen var lugn, var i anderstorp på rehab.. här befinner jag mej även denna helgen men igår var inte lika lugnt haha..

imån e det sista skoldagen för min del på ett tag.. åker ju till la italia på tisdag, GOTT! shoppa, äta och dricka gott och sen höjpunkterna, milan-inter och inter-lecce! sweet...

nu ska jag på fotboll var tanken.
hej


Kommentarer
Postat av: Louise

Duktigt Pg...

Men skall du åka nu, när skall jag få se dej då??

De här är inte okej ;)

2008-09-22 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0