skrattanfall..

det är nog det bästa ordet som kan beskriva min dag idag om man säger så..

mötte isabell och marléne kl 10 idag, för att göra klart case 2.. eve lina och isabell satt även där så det blev ju lite gjort på mkt tid? men klara e vi och tacka gudarna för det.. HATAR organisation asså..

sen gick jag och marléne iaf till maxi och köpte varsin äcklig pizza, men ner slank den. klara lina och louie skrämde även slag på mej, stackars killen som jag trodde det var, vilken blick han fick av mej, och om blickar kunde dödat asså...
genomgång av husbyggnadstentan, weheey säger jag bara. sen blev det en hb föreläsning med bengan och efter det projektarbete.. så än är skoldagen inte slut, men inte långt borta. imån är vi iaf helt LEDIGA, för första gången på hur länge som helst. så skönt asså. har skrattat mer eller mindre hela dagen idag, åt verkligen allting.. ett tecken på trötthet kanske? har för övrigt varit uppe en tur i trade center idag med.. jävlar vad högt. vi skulle kolla på takkonstruktionen för k-huset. men vi åkte lite VÄL högt och vågade knappt kolla ner asså..usch usch usch.

helgen har varit bra, riktigt trebligt hos ibbe faktiskt.. slutet blev ju inte som det skulle, men men? hahaha..........

imån ska jag sova tills jag vaknar, om jag inte ska jobba då vill säga.

nu ska jag fortsätta läsa min spännande bok "betong - fakta från betongforum"

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0