hat?

idag har jag hatat så mkt saker, utöver det vanliga då.

- det häftiga rimmet på tv 4, but why?
- amy diamond sjunger klassiska julsånger. SERIÖST???
- att det är så halt, man sladdar ju runt mest hela tiden
- kulturmetaforer
- organisation över huvud taget. det tristaste jag vet.
- jobbig jävla kille på föreläsningen
- johan palm
- att idol-robin blir mer och mer lik basshunter. sen är han ju iofs bara 18 år.

det var en del av dom sakerna, listan kan bli lång.

men det har ju faktiskt varit lite bra saker i veckan med.. fick vg på både husbyggnaden & marknadsföringen, SWEET! slippa omtenta var mitt mål, men det blev ju till och med bra?
jag är nog idag kanske världens tröttaste människa.. har inte blivit mkt sömn denna veckan, det kommer ifatt en nu helt enkelt.
men men, nu forts idol.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0