......

och jag som lovade bättre update? hur tyckte jag att det gick??

happ, sjuker som jag är har jag harft sjukt trista 3 dagar hemma i sängen.. sådär asså.
men innan detss hände det lite skoj..

tentorna är över, wehey, och att det blev fest i fredags, herregud säger jag bara.
först en sväng på eurostop, sen en lååång sväng på stan, och inte minst bolaget..
sen iordningfix och jag fick såklart som vanligt vänta på adam..
vi travade iaf iväg till lina, och var såklart sist som vanligt. eller jaa, henke kom med, men han hade ju inte planerat de så det räknas inte haha. där stannade vi ett tag iaf, snackade massa och var allmänt peppade. sedan åkte vi (ja, åkte. isabell skjutsade mej på pakethållaren, och såklart kom farbror blå. men han var trevlig och blinkade bara)
vi vidare till max där resten väntade. denna gången var vi faktiskt INTE sist, det ni! där var det fullt drag och det gick utför för alla... VERKLIGEN alla...
in till stan och insåg att kön till mårten var för lång, även om jag ställde mej mitt i så kom man ingenvart...
in till morfars ist, där det var riktigt bra faktiskt.. där joinade vi tvåorna sm med haft tenta..
mest glad över att se mej och adam var nog iaf navve som slängde sej över oss så att ett bord gick sönder, hahaha, var han fort därifrån eller?
det var sjukt kul att se linis och claaaary med :)

lördagen var väl inte lika kul......

nu är det nya tag och nya delkurser... organisation, husbyggnad 2.. dom ska tydligen vara lätta, om man ska lita på pappa?? det märker vi.

nu ska jag bädda ner mej, kolla på dirty sexy money och forts vara sjuk så jag slipper eländet snart.. det räcker att jag missade bygg-gasquen (som jag kommer bli påmind om bara genom att titta på adam??) hhahaha.

OOOOOOOOOOOO en sak till, om lite mindre än en månad börjar dom sälja min favvo, JULCIDERN (xider) på bolaget, det du louie, visst har vi längtat ;)

sen läste jag med att dom skulle göra en sex and the city 2.. var inte meningen att det skulle vara längesen och att man skulle längte? hallå eller... .... jag kommer säkert kolla på den.

men men, sov gott.

Kommentarer
Postat av: klara

intressant att det var kul att möta mig och lina på stan förra fredagen...speciellt som jag inte var med inne i stan... hahaha

2008-11-07 @ 14:17:25
URL: http://klarakalas.blogg.se/
Postat av: Louise

Yeyy, kommer julcidern tillbaka, bästa dagen eller hur? Vänta bara tills de rear ut den med ;)

2008-11-07 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0