challenge.

blev utmanad av klarakalas.blogg.se

Tre hårda klappar


- guitar hero (jag måste bli bättre??)
- lg:s fina touchmobil, som jag förövrigt MÅSTE ha faktiskt
- björn axén:s volumaster.

Tre mjuka klappar

- min fina jacka, som annars skulle paja hela min årsbudget. det är ju en önskelista??
- pengar.. sedlar är rätt mjuka.
- en parfym.. den är ju rinnande så rätt mjuk...........?


Tre viktiga klappar


- mobiltelefonen är lätt viktig, faktiskt viktigast
- att åre kommer bli sjuuuukt bra
- ngn annan bra och bred sak är välkommen.

Klara, jag känner en viss adam med den där soffan.. sen känner jag en mr naaaavid med ett extrakort till adam. vi kan fixa den billigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0