Utkast: Hänt sen ...

Hänt sen sist....


... Mycket fest i helgen, fredagens alkoholkonsumtion räcker fram till midsommar haha. Men det var riktigt kul faktiskt..
... Jag har sett FREDRIK LJUNGBERG i stan. Var det min bästa dag eller? Sov jag gott den natten? ATT jag gjorde.

... Pärlorna har kommit hem från AG och jag har hört deras historier och citat, låter galet.

... Klara och Louise har kommit ett år närmare 30. Congrats my friends J

... Inter vann såklart ligan, TVÅ mål av zlatan. Yess altså.

... Jag hade ångest inför CL-finalen. Vilket lag hatar jag minst, Chelsea eller Man U? Jag bestämde mej för Chelsea, och såklart vann Man U.

... Lina och jag har fått kommunicera genom lappar, AG tog hennes röst..

... vi hade en kul fight idag på jobbet som inkluderade bläckpennor. Slutade med ett jack i handen och huvudet för patti, sjukhuset nästa. Inte RIKTIGT lika kul kanske.. Visade sej att hon fick sy lite så var kanske inte så kul ändå..

... Jag blev sjukt stirrig på bolmen faktiskt, det e farligt område, när jag skulle till louiiie. Där luktade de sjukt mkt kladdkaka med så jag är sugen på det nu.
... jag lina och louie har nyss ätit oss en god

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0