sunny time..

solen skiner, sommaren är på väg så varför klaga lixom?
MÖJLIGTVIS att hela morgonen lyssna på nör börje står utanför och röjer eller vad han sysslar med. INTE cool.

valborg som passerade var galet, men det är väl meningen kanske?
varberg stod på schemat, blev upphämtad i halmstad av malin, snabbvisit i anderstorp och sedan bar det av näst intill samma väg tillbaka, haha, nödvändigt faktiskt..
framme blev det iordningfix och massa dricka.
societeten stod på schemat och därifrån blir det "inga kommentarer".

nu är jag iaf tillbaka till halmstad, och så skönt som jag sovit i natt harj ag inte sovit på länge.

massa snack med lina igår och deras vilda helg. herregyyyyd säger jag bara.


nu ska jag sola tror ja.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0