summertime.

Då var det torsdag idag och veckan har som vanligt gått hur fort som helst.

Helgen som var var mest bara en massa grillningar..
med mamma och pappa i fredags, alltid trevligt ändå,
och hos martin i lör (aningens mer onyktert haha)

Annars i veckan har jag inte gjort allt för mkt, jobb as usual...

EM-truppen har tagits ut och jag är redan pepp! Typ 23 dagar kvar nu, ska bli riktigt kul. Det är domma somrarna som är dom bästa..
och nästan alltid lyckas sverige pricka in en match på min födelsedag, denna gången mot spanien. Vad är spanien lixom? möjligtvis en fernando torres men that's it ;) haha.

Idag åker mina kära vänner till AG och festar en långhelg. Jag stannar i hstd och ska ut både fre och lör var tanken.. om man orkar (klart man gör).
Imån fyller emelie år så då blir det lite grill här och sen utesereringarna skulle jag kunna tänka mej.
Lördag blire vanlig utgång?

Vädret har varit bra heeela veckan ändå? och fint blire i helgen med. Det börjar bli sommar kanske?

Nu ska jag iväg till apoteket åt lina, hon förutspår det värsta, haha.

ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken tur att det bara är TYP 23 dagar kvar..Pg ;)

2008-05-20 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0