29:e MAJ

dagen till ära är det den 29:e MAJ hahaha, årets kanske roligaste dag. take a walk on the wild side..

vad har hänt sen sist då?

.... Fredagen var stökig som sjutton, även om vi bara var på caféet, så var det riktigt bra. Efterfest hos malin såklart, UTAN att securitas kom. Dom var dock på förfesten
.... Lördagen var bakis bakis bakis och efter att ha ringt och väckt malin kl 09 första gången fick jag äntligen med henne ut i stan för lite käk vid middagstid. Mannen som sålde t-shirtar hade en fågelpinne, sen hade han även haft en gasell.. men den försvann till den andra fåglen HAHA.
.... Iordningfix hos malin och sedan bort till louise och bolmen. Där var det lite schlager och massa girltalk. Vissa var
även idag lite trötta? Inga namn nämnda M. In till stan och som fredagen blev det bara caféet. Alltid lika trevligt faktiskt, mkt bra och breda människor och med tjejerna har jag aldrig trist helt enkelt. Efterfest på gt hos christian, stökigt som vanligt men vi klarade oss även idag utan securitas påhälsning. Sen blev det promenix hem och tobbe stod nog för kvällens roligaste. Den inkluderade en st P-skylt och en st strippsväng. HAHAHA som vi skrattade...
.... Söndagen, bakishäng på bolmen hos louie. Pizza och annan god mat, haha..
.... annars i veckan har det varit den softaste jobbveckan på lääänge, det har ju sina anledningar? tyvärr fakiskt..
.... onsdagen var det stökigt hos klarakalas med rosé och sedan även en flaska sprit?? Jag var iofs lugn och städad men det fanns dom som var allt annat än det;)

Idag har jag chillat som fan med klara lina mlain och louie hos klara.. nu ska jag strax iväg och jbba och kvällen bjuder på club 4! Lina flög mer eller mindre innan med haha, dagens underhållning.
Imån hoppas jag på uteserveringarna och på lördag e det ju faktiskt lördag. Bra resonemang.

nu blir det ut i solen igen,
ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0