tisdag (onsdag)

dagen är förbi och det har faktiskt varit lite av min bästa dag..

när jag vaknade idag, var det inte ens trist och jobbigt att gå upp (kanske lite, men inte alls lika mkt som vanligt), solen sken in genom fönstret och allt blir mkt lättare då faktiskt. Har haft riktiga vårkänslor idag måste jag säga...
Varit en runda i stanm sen sutitt mest hela tiden på klaras altan och chillat som fan och druckit kaffe. DET var livet asså.. så sjukt gott var det..
Allt blir mkt roligare och mkt bättre när solen skiner... så är det bara!

Annars är det väl inget spec som har hänt..
Ska till kåren imån, ska bli sjukt nice. har saknat det stället måste jag erkänna...
Men jobbar ju länge imån så jag får ta med med vinet till jobbet helt enkelt. jag ser ingen annan lösning på det hela. Men det blir nog bra...

Ska in till stan med klara imån på fm, käka frulle och gå på bolaget.

Det var nog allt jag tänkte på nu,
så hoppas vi på mkt sol imån med;)

puss faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0