random..

då var det fredag, och malin har sorg eftersom att det är långfredagen.
Dagen verkar bli lång, inga affärer är öppna och vi är sjukt hungriga.

Gårdagen bjöd på en random utgång, vi kom på det kl 9 typ, bra av oss. Blev peppade efter linas alla sms.
Hem till malin för lite dricka, dusch och iordningfix..
Därefter bar det av till mårten och det var verkligen inte min bästa dag. Vilken jävla idiot, helt sjukt asså.. men men, det fixade jag ju "smidigt" haha. bra där.
En himlans massa dans, och ATT det blev min bästa dag när jag fick reda på att det var öppet till 3. yes altså.
En hel del folk asså, vissa kunde skippats.. jag känner ett hat inombords HAHA. men faktiskt så gör jag det på ngt konstigt sätt..

Nu försöker vi hitta ngn affär som e öppen så att man kan handla lite mat kanske, det hade ju varit fint.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0