ONSDAG=KÅÅÅÅREN

Idag vaknade jag kl 09 helt av mej sj (!) första dagen jag kan sova lite längre, men icke! Gott var iofs det för det e helt sjukt underbart väder ute! När jag nyss vaknat hör jag lina och malin storma ut från linas rum; HELVETE!! Dom börjar skolan kvart över och vaknade 08.58 (viktigt med minuterna). Det gjorde att det var ännu lättare att gå upp efter att ha hållit på att dö av skratt åt dom i mitt rum. Jag studsade runt och var allmänt glad hela morgonen..
Strax efter 10 begav jag mej till klara på en snabb-kaffe och sedan travade vi in till stan..
Där blev det först en frulle på espressohouse, UTE förövrigt... helt vindstilla och skönt.. Årets första utefika tror jag.. om man inte räknar den på klaras altan igår..
sen bar det av till älskade bolaget.. Undra hur mkt pengar man har lagt ner där egentligen? Det roliga är att man alltid träffar ngn man känner när man är där med, haha..

Sen travade vi iaf hemmåt och nu sitter jag här, ska strax ut och gå en sväng i det fina vädret...

sen i kv e det ju som sagt dags för mej och min vän kåren att köra återträff.. jag har saknat den och den har saknat mej. så är det faktiskt...

men men, out we go.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0