onsdag, men ingen kåååååren

happ, halva veckan har passerat, som vanligt sjukt fort..

Igår var det inget spec på schemat faktiskt, den vanliga biten..
på kvällen var det inter-liverpool.. illa att inter är ute.. jag gillar verkligen inte liverpool.. men om ngn var tvungen att avgöra så är det klart att det var min man torres iaf;) haha

idag fick jag lite sovmorgon.. inte jätte mkt men lite iaf och det var behövligt..
sen jobb jobb jobb och hem för att chilla lite.
tänkte gått ut på kåren idag, men ajg hoppade detta... vilket jag ångrar nu när jag hör massa musik i huset.. but why?men det kommer fler ons ju.. och alla ska inte ut idag, eller var säger du lina? HAHA
har även fått lite information om lite onyktra människor, haha, duktigt jobbat;)

så nu ligger jag här sj iaf.. trist att sova sj när man blivit bortskämmd att sova jämte ngn endast ngra dagar men man vänjer sej fort...

men nu blir det superbad och sömn iaf så hoppas vi på fint väder imån.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0