meningslös fredag...

fredag idag då.. även om man inte har haft ngn riktig "helgkänsla".. Har varit sjuk sen i ons, vilket e så sjukt trist asså. gaah.. förhoppningsvis är det bättre imån, har inte haft feber i em iaf :) mitt och malins mest använda ord (hon är med sjuk) idagarna här är nog aj. haha.. lina tycker vi klagar men vi har faktiskt ont, haha..
annars har jag bara varit ute för en snabb-handling. och har mest legat på soffan faktiskt.. hade hellre jobbat...

Var och kollade på fotboll i ons med, trevligt värre.. hejade på mina kära mkv-vänner.. gick inte hela vägen, men dom var bra ändå...

Imån kommer mammsen, pappsen och ag hit över dagen.. lite shopping och så ska hinnas med var tanken..
för min del blir det nog ingen utgång imån (never say never) som läget ser ut nu... Alla är ivägflugna i helgen med ju.. bara jag lina och malin kvar, haha.. men men, vi vet att vi kan;)

Nu ska jag iaf sova mej lite, känner jag pappa rätt går dom upp med tuppen hemma imån.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0