LÖRDAG!

då var det lördag mina vänner, och jag e såklart pepp faktiskt.
igår var det jobb och sen flum på macken hos pattis kompis (och även ngn annans kompis, inga namn nämnda L;) ) haha.. vi skickade ett mkt smickrande kort till vår chef.. som vi skrattade va.
sen var det hem och till tjejkvällen med let's dance såklart.. karl-petter e kvar:D haha.. även att han kanske inte var så bra va
sen chillade jag och lina som fan och somnade ganska sent.. sen blev man väckt ett X antal ggr, men jag tar det.

Idag kom mamma karin, pappa kennet och jossi på besök så det var upp tidigt.. eller aah, 10.. men vi somnade som sagt sent
sen kom min kära sis forward talangen ag på besök.. så det har blivit lite besök på stan, vi mötte upp malin och det blev såklart en runda på bolaget. mohaha. Sen gick vi och kökade lite på espressohouse. gott gott. SEN GICK VI OCH KOLLADE PÅ BYGGET PÅ LILLA TORG, ATT DOM HADE KOMMIT LÅÅÅÅNGT:D PÅ TORS E DET PREMIÄR. me like!

Nu sitter vi hos malin, har städat hennes lgh, duktiga har vi varit allt.
Jag ska dra mej hemmåt och fixa mej snart, sen bär det tillbaka till malin och GT för melodifestivalen, och sen upp en våning till niclas.
Det é rätt haha.

Ses i dimman. ( ikväll är det Bongo Bongo, malins bästa dag)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0