kåååååren

happs, då sitter man här, bakis och med en betongkeps på huvudet. illa..

igår var det iaf dags för kåren.. har inte varit där på en månad faktiskt, se på den.

förfest hos oss, den blev iofs inte så lång för min del, men vi hann med att polisanmla vår söta granne. han kastade bara en hink med vatten på lina kimmas och carro, men hey, det e lugnt. sen knackade han på och skrämde livet ur oss, men lilla carro fixade detta, haha. men nu är det som sagt polisanmält och ska prövas. polisen lina pratade med sa att det kan komma gå upp i domstol. HA. nu får han snart hem ett brev på posten.
kåren annars då. sjuuukt bra måste jag säga.. träffade massa kul folk och mindre kul folk, vissa mer än andra. andra kan inte ens hälsa?

men men, sen sov jag och malin på bolmens iaf, hahahaha.
idag hatar jag att jobba, sjukt ont i huvudet asså...

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0