JAG TROR HISSEN HAR FASTNAT

då var helgen över, stökig as usual, haha.. fastän jag varit sjuk, idag mår jag toppen på sjukfronten men mindre bra på bakis-fronten..

mamma, pappa och sis var ju här igår, trevligt. blev en runda på stan med shopping och käk, gott gott..
sen åkte vi hem och chillade som fan, och sedan var det dags för mej och lina att fixa till oss och dra mot GT & malin..
Där vankades melodifestivalen.. vi hejade som fan på fronda.. men han gick ju inte vidare så melodifestivalen kan fan dra. Nu ska vi lyssna sönder den låten, yess.
Efterfest vankades de med såklart, lite väl stökiga.. securitas kanske var här,,, i don't know.
Idag var vi på mc jag och lina.. där hade hissen fastnat hahahaha... det var kul.
Vi är fortf hos malin, så nu ska vi chilla som fan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0