helgen som passerat..


då var det måndag igen och man har en ny vecka framför sej. kanske inte var bästa dagen när man vaknade upp och det var snö(!!!!) ute?

Helgen var iaf bra och bred..
Melodifestivalförfest hos malin, jag klara lina och malin. Vi tycker tydligen inte alls som resten av sverige? Men vi ställde oss upp och gav henne an applåd när vi insåg att vi kommer att heja på henne senare, hahah. bra av oss iaf. Efter det iaf bar det upp till våning 6 och niclas som stod för kvällens förfest.. där var det mkt folk och sjukt stökigt asså. men trevligt hade vi, bilderna säger nog allt??
Efter det såklart måååååne och massa dans och stök.. riktigt mkt folk var det med för den delen..
Lite tidigare hemgång för min del, men inte såå farligt tigit iaf. hittade en kompis som jag tog följe med en bit tills mitt möte kom. hahah det var ganska kul faktiskt..
söndagen var mindre kul då man var tvungen att gå upp tidigt..
resten av sön spenderades hos malin med youtube ett X antal timmar. Backstreet boys, OM vi blev kära på nytt asså. Videorna var rätt bra med faktiskt...

Annars måste jag bara rekomendera en bra runda på stan. Man kan hälsa på Per på bolaget. Efter man varit där, kan man gå till Per nr två på jepson (yes please haha). Där kan han ju alltid visa mej var fotbollsskorna står, eftersom jag har rätt bra koll. Sist men absolut inte minst, kan man gå och hälsa på martin på stadium ( YES PLEASE) det hade varit en bra runda. Om ni inte har ngt bättre för er så......

det har som sagt varit en mkt bra och bred helg.

Nu sk ajag kolla på andra avenyn och sova.
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0