Helg :D

Då var det fredag igen mina vänner, skönt!

Om vi tar lite om i ons först... Det var ju kåren som stod på schemat..
Jobbade ganska sent s¨fick ju helt enkelt ta med mej vinet till jobbet, what to do?
kom hem fixade mej lite snabbt och sen var det förfest här på gladan för johan som fyllde år. Trevligt trevligt..
Sen gick jag och klara till kåren först, och då menar jag först, hahaha.
Chillade som fan i baren ett tag, sen kom resten av gänget..
inte mkt folk, men ett kärt återseende så det var trevligt... Avslutningen kanske kunde hoppas? hahaha

Igår var jag sjukt seg, men det var bara upp och hoppa helt enkelt...
Dagen gick sjukt segt coh jag ville bara hem.. Somnade hyffsat tidigt faktisk,

Idag tog jag mej lite sovmorgon, välbehövlig.. Nu e det iaf jobb jobb jobb sista dagen... ska jobba som aldrig förr så att man kommer hem tidigt...
Ikväll ryktas det om en "lugn" vinkväll.. vi vet ju hur den slutade förra gången, halv 5 ganska så dragna. men sjukt kul var det så hoppas på en favorit i  repris.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0