Galnaste helgen på ett tag faktisk..

då var helgen förbi igen, varför går dom alltid så fort?

Fredagen spenderades iaf hos klara med bästa tjejerna och en MASSA vin, kanske lite mkt??
Först let's dance as usual och sedan gick vi in för vinet helhjärtat. Discodans, massa snack och andra trevligheter. Om man säger så, så kom grabbsen på efterfest när dom varit ute i stan.. normalt av oss? Även om jag gick hem då (!!).. Bilderna talar nog för sej! Fick förövrigt en hallandsposten av en ryss som var och delade ut dom. Vad var kl egentligen???

Lördagen var inte min bästa dag på morgonen, men vi var tvugna att gå upp och in till bolaget.. Jag gick bort till lina och klara på östergård för att väcka dom, det var inte det lättaste faktiskt.. men upp kom dom.. Sen gick vi bort till simon och jens och c/o, där vi fick höra en och en annan bra historia om dagen innan, HAHA..

In till stan, bolaget och lite käk.. fint. Sen var det hem och chilla som fan på klaras uteplats och jag och lina travade hemmåt för en nap och iordningfix.. Back till östergård och förfesten var ett faktum. Chill till melodifestivalen (vad hände med ola????) och gott sällskap. Typvärr hade klara inget strykjärn, så vi får återigen gå bort till simon och jens för att stryka (grabbarna har, men inte klara, but why? haha) Där hade dom fullt hus och det var ju tur att jag och lina inte bara dundrade in iaf, hahah..
Sen gick det kanske lite utför? i don't know..
men in till stan iaf, och måååååne såklart. Dans dans dans och massa stök. Klara lyckades nog fånga massa olika sidor av mej på kort, INGA SOM SKA SES av allmnheten hahaha..
Idag blev det inte riktigt lika tidig hemgång, men lite tidigare kanske..
Sen kom hans polare med iaf, och vi chillade som fan. Sen tyckte jag det var en ypperligt bra idé att ta dit lina... så hon kom dit i en taxi hahahahaha..
Anyways.. igår var jag hyffsat bakis, och söta kimmas kom och hämtade oss..
Sen var det bara att fixa sej lite (så som det gick) och klaras polare kom och hämtade oss och vi åkte till alevallen för att kolla på HBK-AIK. Hbk vann såklart, 3-0 till och med. Bra där..

nu är det sol ute. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0