Fredag :D

då var det helg IGEN.... tiden går fort när man har roligt..

Idag vaknade jag av mej sj kl 08(!!) jag trodde ärligt talat inte att det var möjligt om man heter pernilla gustavsson? men men, tydligen var det de och skönt med för den delen..

Annars har jag fastnat för andra avenyn.. började kolla på första avsnittet igår.. och oops så var jag helt plötsligt på avsnitt 9 idag? det e ju sjukt bra faktiskt.. me like!

Annars har ju lottningarna till CL gjorts idag, arsenal fick liverpool.. but why?? kanske inte det man helst hade valt men det blir nog en enkel match.. haha..
Ikväll blir det den traditionsenliga tjejkvällen, let's dance och mys. INGET vin idag inte. Det slutade ju inte så bra förra veckan...hmm...

Imån kommer linas parents och jossi på besök, trevligt värre! Annars blir det välle säkert utgång på kvällen? vad vet jag? Vilket för övrigt kan komma bli lite problematiskt för min del eftersom jag fick reda på en sak idag... OOOOPS. melodifestival final med.. har vi nu sett alla delfinaler måste man ju se den med faktiskt..

Förövrigt, lina, vi börjar få slut på tandkräm HAHAH..

jaja, det var väl allt. nu ska jag fixa lite jobbsaker kanske?
ciao

Kommentarer
Postat av: S

fy farao vad mysigt det låter med tjejkväll ! :) ska nog ringa mina tjejer och övertala dem oxå.

2008-03-14 @ 15:56:31
URL: http://www.withsarahseyes.blogg.se
Postat av: ankan

Mysigt med tjejkväll :)
Vam hoppas du åker ut idag på let's dance da? :P

2008-03-14 @ 16:04:28
URL: http://ankaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0