But whyyy?

Då var det måndag, och påsken närmar sig slutet.. thank god. Jag gillar nog inte den så mkt längre faktiskt..

Lördagen, hmm, vad finns det att säga? Jag avsäger mej allt ansvar iaf. Fördrink hos klara, tanken var ju även att förfesten skulle vara här men ändrade plans i sista sekunden så begav vi oss till GT ist. Där hanns det med ett glas vin innan vi än en gång gav oss ut och vidare till nissa strand.
Där var förfesten ett faktum, och vi drack vin som aldrig förr. Vissa människor var tydligen mer "intressanta" än andra, men som sagt avsäger mej allt ansvar. såatteee.... 
Sen travade vi iaf iväg till vårat kära moon. Sjukt mkt folk och massa stök..
Det var en bra och bred kväll.. klara visade även en viss person vart skåpet ska stå, HAHA.
Kvällen slutade kanske inte så smart, men men, who cares?
"vissa" var mer ivriga än andra att få tag i folk, hur tycker vi att det gick? haha..

Gårdagen vad mjukis och tv hos klara. Vi bakade även scones (?) kl 22, duktigt av oss..
Jag sova mest hela dagen i klaras stol, hahaha. min favortiplats.

Idag är det sista lediga dagen sen är det back to normal.

det var nog allt jag hade på hjärtat för tillfället.
'
ni kan ju slå en pling eller 19 och det är ngt, HAHA.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0