allt eller inget.

igår hände nog mej den konstigaste saken som har hänt på LÄNGE asså.
Det roliga var att vi skojade om det, men det blev visst sanning...

Slöade som sagt hos malin hela dagen på hennes soffa, men sen blev det plötsligt bråttom hem, och konstiga saker hände så kvällen slutade inte alls sm den såg ut från början..
Det blev filmtittande för min del iaf, trevligt :) .. även om vi halvsof genom hela filmen, haha.. är man bakis så är man..

Nu e jag iaf hemma igen, trodde jag började kl 08 idag men började visst kl 10.. så här har man gått upp sjuuuukt tidigt helt i onödan faktiskt.. Aja, uppe nu iaf, man slipper stressa och jag hade verkligen inte kommit i tid annars, haha.

Håller på att lägga upp kort från igår. Säger bara en sak; Malin Persson, hahaha. alla lyckas vi ibland, hon lyckas fan jämt!

men men, ha det bra
ciao

Kommentarer
Postat av: malin

PG, de är bara så att jag är ett ORGINAL utan dess like!!!!!!!!!! (Och nu skriver jag de som en komplimang till mig själv)

2008-03-03 @ 16:09:39
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0