schteeeeeek

nu märker man verkligen att det e sommar, dagarna flyter ihop och man gör inte ngt vettigt what so ever...

i måndags blev det en sjukt låbng sovmorgon.. välbehövlig kan man lugnt säga efter fåtal timmars sömn på helgen..
lite jobb hanns med, eller det var väl mer möte kanske, så synd att säga jobb, men jag var där iaf, det e de som räknas ?!  när jag jobbat alla mina timmar, haha, bar det av till louie och bolmens där lina och klara även befann sej..
grillning och öl stod på schemat och jävlar vad vi chillade. Vi mötte även upp emma andersson och cunow och deras polare. jag har verkligen inte trist en sekund med alla tjejerna!

tisdagen var det lägenhets koll och sedan lite jobb on top of that. gosh vad jag sliter ;)
jag han även med att sova ett par timmar innan flickorna kom och hämtade mej och det var återsamling på bolmens..
idag blev det nte mkt till grill, men desto mer vin. ena och sara joinade oss och sen kom även louie när hon jobbat klart.
leken vem? stod på schemat till sommarmusik i bakgrunden.. det fanns en hel del bra svar. Sj ska jag vara på göran persson, klara har störts potential att bli tjock och cunow kommer att bli uteliggare. Detaljerna stannar mellan oss faktiskt.. klockan blev både 12 och 1 och det bar upp på en liten eftefest hos cunow där vi chillade som fan... drack lite mer vin/öl/jordgubbshot (vilket vi verkligen behövde) och hade allmänt kul. Sen bar det iaf till louiiiie för sömn, dock inte så många timmar. När jag och lina vaknade hade hon redan varit och handlat frulle, hon skämmer bort oss totalt!!
Stranden har stått på schemat och jag har även jobbat en sv'äng dagen till ära.

imån blir det stranden även då, men en lite roligare kväll :)
fredag bär det av till småååååland för 6e junifirande och traditionsenlig förfest at my place.

nu ska jag kolla på min nya drog, dirty sexy money.
sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0