fotbollsfest tack.

då var det onsdag igän mina vänner, och denna ons betyder SVERIGE-ryssland.
Som vanligt ska vi spendera kvällen på kååååren, vi sviker aldrig det lixom, inte i em-sammanhang.
Hoppas att sverige nu vinner eller får iaf oavgjort så vi går vidare. tur som vi har står ju holland för nästa möte isf, haha. men man vet aldrig, kolla förra matchen som sverige hade lixom...

annars sitter jag på jobbet just nu, försöker få saker gjorda men hittar hela tiden bättre saker att göra.
var uppe med tuppen idag för att få så mkt som möjligt gjort innan dagen hunnit gå aldeles för mkt..
strax får jag iaf gå hem för dagen, ska en sväng inom västervall och hälsa på camilla.. dom grisarna drar ju till turkiet imån, kul för dom lixom.

Snart är det även midsommar och jag är redan pepp. Långbord med bästa människorna på bolmens bland massa annat härligt (förhoppningsvis) folk och fest. Hela dagen kommer säkerligen vara fullspäckad men det gillar vi.

imån kommer min mamma hit på dagen.. shoppa lite och även packa en del. Ska bli nice :)

annars hade jag nog inget viktigt att berätta med tror jag inte, kanske att det är strandväder idag, men vem har tid med stranden lixom?
och en annan sak med då, haha, att måndagsklubben ska vara på slottsmöllan.. den delen längst bort.. vad tycker vi om det lixom.. hmm...

nu ska jag ut i det fina vädret varje fall och gotta mej lite, sen hem och städa och packa lite granna.

so long.

Kommentarer
Postat av: emma

slottsmöllan.. fan vilka underbara människor som ordnar de. de tappar nog hälften av besökarna på de. ses snart gumman. fred ut!

2008-06-18 @ 16:23:30
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/
Postat av: malin

hur tycker sverige att de gick?! de kan dom inte vara nöjda med!



hur ska vi nu fördriva tiden på lördag utan fotboll...

2008-06-19 @ 14:04:03
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0