fotbollsfebern goes on...

då var det helg och fredagen den 13:e juni.
För er som missat det så är det den 14:e imån och my birthday, haha..

Annars matchen i tisdags kunde ju inte slutat bättre, 0-SJUUUUKT mkt till sverige, haha, jag kunde nog inte uttryckt mej bättre. (0-2) Lite fördricka och spanien-ryssland på nyhem hos carl för att sedan bege oss till kååååren och kolla på sverige. Jag cunow och torben blev väl såklart med i hallandsposten eller? så jäkla typiskt mej, helt utan att jag ville det med haha.. Malin, det var dina polare från hbk-matchen för övrigt.


Studenten Tobias Nilsson hoppar upp med flaggan i högsta hugg inne på Kårpuben när Zlatan gör 1-0 till Sverige. Närmast i bild jublar David Larsson och lite längre bort skriker Emma Cunow och Pernilla Gustavsson ut sin glädje. Alla pluggar de på Högskolan i Halmstad.

fråga mej inte vad jag och emma sysslar med, men tobbe var nog bara snabbi reaktionsförmågan? haha glada är vi iaf!

http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=326335, där finns en fin liten intervju med hahahah

efteråt bar det först av till cunow och bolmens för lite dricka och anton lirade lite gura..
efter det gick vi vidare ett par hus till kristoffer, där även resten av flickorna befann sej..
massa snack och allt och vi var kvar där en bra bit in på natten... jag sov hos cunow iaf och herregud vad jag gillar den tjejen!

annars har det faktiskt inte hänt ngt drastiskt... fotboll mest hela tiden, och en del jobb..
sitter faktiskt på jobbet just nu men hittar hela tiden saker att göra, folk att ringa ist föär att göra det jag ska lixom..
men ngngång ska jag bli klar här med..

idag kommer för övrigt danger ner och joinar oss on the westcoast. jag har saknat mitt lilla hjärtegull, men hoppar vi cyklandet denna helgen eller? hahah...

annars i kv ska jag träffa ngn.. var det tänkt, om det nu blir så, haha.. hade varit trevligt!

imån blir det ju då birthdayparty at my place, ska bli riktigt trevligt fkaitskt.. fotboll och massa folk, kanske att vi går till kåååren och kollar på matchen, det var ju så trevligt förra gången så!
´kan inte mer än säga att jag har ångest varje gång jag fyller år nu lixom.. fan 9 år kvar till 30 känns sådär asså.. ;)

nu ska jag jobba vidare.

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0