em-febern har dött ut.....

sverige tog sej inte vidare från gruppen, dom spelade ururselt i sista matchen, man skämms ju?!?!
men jag lägger det från och med nu bakom mej och satsar på VM i sydafrika 2010, haha.
annan katastrof är att tyskland slog ut portugal... jag kunde ha tröstat ronaldo idag om han hade velat...

gårdagen annars var trevlig, förutom matchen..
efter den en snabbsväng till mika på nyhem, därefter travade vi in till stan och till bulls såklart.
en massa folk ute ändå, det är ju sommar lixom??
trevligt som bara den, men vissa personer förstörde inte bara min kv, utan många andrars med,
spec lilla danger som satt försvarslös i anderstorp........
efterfest hos anders på bolmens såklart... och hur tyckte jag f.ö att det gick med att vara nykter.. sådär asså va?
men det var trevligt värre.. jag och erica travade hem i gryningen, kl var närmare 4 skulle jag tippa på och det var varmt ute... imorgon ska jag för övrigt få henne i paketsnören.. jag har väntat på den paketen, haha.

dagen var segstartad som bara den... danger väcker mej kl 9, men sen somnar jag och vaknar 12 igen.. hur tyckte jag det gick lixom? 
har spenderat dagen med mor på både stan och eurostop, trevligt värre. har fått en massa fixat :)

midsommar  imån, årets kanske bästa helg? det e verkligen sommar då asså.
ska ju som sagt vara på bolmens bland massa härliga peeps. full fart, kanonkul!

nu ska jag sova så att jag är utvilad för en gångs skull, har snittat max 5 timmar innan.. om ens det asså.. mn är lixom inne i andra andningen.. haha

sov gott, imån är det in i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0