EM-feber

fotbolls-em är igång med två matcher dagligen.. är det min bästa dag eller? ATT det är.

Helgen spenderades hemma i småland, men inte blev det lugnt för det..

fredagen var det traditionsenlig förfest hos mej. inte lika mkt folk som det brukar, men lika stökigt faktiskt..
ner till hotellet där det var massa folk och stök, trevligt as usual!

lördagen var en erövring i sej.. Vaknar upp kl 07 (min nya tid) hos malin och vi börjar tjata om bolaget och att det ine e ngn som kommer kunna köra oss dessa 8 km idag.. så vi bestämmer oss för att cykla (!)
said and done hoppar vi på hojarna och cyklart ill gislaved och bolaget.. tar även en snabbrepa in på befa och kollar lite kläder :)
Sen kom vi till en park där vi hade paus och sen upp till sörgården för att bjuda in oss själva på fika.. Väl där uppe kom vi på att vi har sjukt långt att cykla tillbaka men hem kom vi iaf.
sen var det bara att hoppa in i duschen och bege sej bort till malin igen.. Nu ska vi nämligen CYKLA samma sträcka igen
ditvägen gick bra men efter att ha druckit en massa vin och öl går hemvägen inte lika bra.. malin (som är känd för att inte kunna cykla på fyllan) hinner inte ens komma 10 m från hans hus innnan hon lägger sej ner, och det blev närmare bestämt 10 ggr till, HAHA. bra jobbat.. men hem kom vi, även om det tog 1 h 40 min längre än tidigare ggr....

söndagen hade jag sådär ont i kroppen igen och ville typ inte röra mej, efter en veckas festande så är man sliten.. min lever mår inte bra at the moment..
åkte och chillade som fan hos lina och åt henne ur huset, haha..
sen bar det av på fotboll i gvd kolla på ag..

nu e jag tillbaka i halmstad, och jobbet i kristianstad igår var lite av min bästa dag.. träffade på en sector säljare som gärna får bli min man, haha. goooodie

idag e det SVERIGE MATCH och jag var pepp redan när jag slog upp ögonen idag.. faaan vad nice, den ska ses på kååååren. nu hoppas vi bara på vinst!

nu ska jag iaf in till stan med emelie och chilla som fan.
have a nice one.

Kommentarer
Postat av: emma

du pg du glömde nämna va det blev i matchen ;)

2008-06-12 @ 10:10:05
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0