det var den beste helgen i hele våre liiiiiv

då har helgen passerat och inte helt obemärkt förbi..

fredagen spenderades först ett tag på jobbet och fixade massa saker sen var det bara hem och göra sej i ordning för det kom en st peppad malin tillbaka till staaan. En vänlig själ som jag är gick jag och mötte henne när hon anlände på stationen och sedan var det hem till henne för lite iordningsfix, en massa updates och "lite" festande.
Från början var det bara vi två sen joinade även lina och cunow oss och jag och malin kanske var lite....överförfriskade?
In till stan och bulls uteservering. där slog klockan tolv och att dom fick med hela stället på att sjunga för lilla mej, usch jag börjar bli gammal asså.. Sedan blev det iaf traditionsenligt caféet för vår del (hur tycker du att det gick malin marie persson?) där det ena efter det andra skedde som kanske helt enkelt inte borde skett. no coments.
jag hade riktigt kul varjefall och det är ju det som är meningen.
Lördagen var det ju min födelsedag och allt som nog ingen i hela halmstad har missat. Först en repa på stan med danger såklart och sedan hem till henne för lite musica as usual och recap av gårdagen..
När eftermiddagen kom bar det hem till gladan och jag gjorde en romantisk middag till mej och danger.
Snabbt iordningfix och kl 17 började folk droppa in. Iväg till kååååren för SVERIGE mot spanien, hur tycker vi att det gick lixom? Men fernando torres är SJUKT snygg, haha. I halvtid drog klara och cunow såklart igång kåren för att sjunga för mej, tack som fan, det gjorde ni bra;) men jag skämmdes allt lite haha.
När matchen var slut var det tillbaka till glaaadan för lite mellanfest av ngt slag. Mer dricka, ngn mer person och sen åt vi ju tårta med, eller aaa.. malin la den mest i soffan hahaha. Ingen kunde nog heller missa att cunow åt makaroner med tomatpuré och vegeta "asså det är jättegott, smaka".
Vidare till nyhem och rasmus som också hade birthdayparty.. Där var det väldigt trevligt och ännu mer dricka. Lina och cunow hade ju "den lilla" groggen. Det var nog den största jag sett i hela mitt liv hahaha.
Såklart såklart skulle dom även där sjunga för mej, men då var jag inte riktigt nykter så det gjorde inte så mkt faktiskt.
In till stan och först bulls, där var det chill som fan faktiskt. Mkt folk, precis som det ska vara. En och en annan födelsedagsdrink för mkt för min del kanske, men så ofta fyller man inte år så jag tog det lixom.
Vidare till caféet såklart, vi sviker aldrig det stället på sommaren, så är det bara. Där var det en massa drag och lina chillade som fan med... aaa... hahahaha kul som bara den varje fall.
Kvällen slutade med efterfest för min och klaras del, hur tycker vi att det gick lixom? skumpa kl 5 på morgonen är inte att rekomendera. Däremot är vip-kort på östras det HAHA.
Det var en riktigt bra birthday iaf, man fick ju spendera den med dom bästa :) ngra var även mkt saknade!!!!!!!!!
Söndagen
var det först chill hos klara sen kom cunow hit och vi kollade på en massa bra saker på tv, film och fotboll. Åt även lite pasta med, hör och häpna, tomatpuré och vegta.

På ons kör vi fotbollsfest igen, såklart på kåååren, det sviker vi itne i första taget.

Jag avslutar med helgens kodak moment:


Landslaget nästa??

Nu ska jag sova, imån blire tidigt jobb i klippan, dryga skåneland.

sleep tight;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha love you

2008-06-17 @ 13:02:13
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0