bästa tiden.

helgen är över och det blev den stökigaste helgen på mkt mkt länge, även så den bästa..

onsdagen
ett glas rosé på klaras altan, medans dom andra drack betydligt mkt mer än ett glas.. lina klara malin och tobbe cillade som faaan. Louise och jag stog för mykterheten faktiskt.. Det var riktigt trevligt anyways och tobbe var sjukt söt i linas pants faktiskt..

torsdagen
chill som dan på klaras altan mest hela tiden.. dom håller påa tt avsluta sitt tentaskrivande och jag kollade mest på.. skönaste var linas vurpa.. hon kom mer eller mindre utflygande från klaras dör, hahaha.
sen drog jag och jobbade en liten sväng, och roy var och fikade, riktigt trevligt!
sen var det hem och snabbit iordningfix, iväg till förfesten på bolmens.. Club 4 stod på schemat.förfesten var trevlig, jag gjorde bort mej utan att ngn mer än malin fattade de, sjukt kul faktiskt..
Sjukaste saken EVER hände iaf på vägen till helfwetet... JAG BLIR PÅCYKLAD AV EN GUBBE! han fastnar med styret i min jacka och jävlar vad vi flög asså.. hade gärna haft det på film måste jag säga. Kvällen i övrigt, no comments.

fredagen
vaknar upp med alla kläder på mej, sovandes på min mobil. duktigt jobbat lixom..
frulle hos louise med klara louise och lina där vi diskuterar gårdagen.. malin kommer och joinar oss och vi beger oss till stranden för att chilla som fan.. på vägen träffar vi även emma, emma och erika som med ska dit så vi slår ihop oss..
badade mest hela tiden, var riktigt nice faktiskt.. sen drog vi oss hemmåt för att gå till bolaget såklart och sedan hem till malin för iordningfix.. Förfest på GT idag igen, endast vi tjejer.. in till stan därefter och till caféet. jag och malin var så peppade att vi inte kunde vänta på dom andra att gå så vi gick tidigare,haha.. riktigt sjukt trevligt fakiskt... bra drag och folk helt enkelt. Efterfest på scandic till det blev ljust ute med massa sthlmare. tervligt värre..

lördagen
vaknar upp kl 07? för att då endast ha sovit ett par timmar och är helt pigg. Tog en öl (?) haha, och var pepp eller ngt igen såklart.. Hem till malin och vi drog senare till stan och käkade frulle och gick på bolaget, såklart.. Hem till henne och tog det lugnt, hon skulle ju bege sej till andertorp... sen kom iaf klara och lina in till stan och dom gick på bolaget och så och vi gav oss därefter hem till klara, sen till oss och sedan ner till stranden. Man blir väldigt mkt piggare av att bada måste jag säga faktiskt.. bra bakiskur? louise kom och joinade oss ett litet tag även :)
påväg till stranden skulle vi även till chippen och köpa lite frukt och glass... mendå hade jag såklart glömt mitt kort hemma, men lina var så ivrig att äta sin glass att hon redan öppnat den och slickat på den. När hon märkte detta, la hon tillbaka locket och stoppade ner den i frysen igen. Grattis till den som tog en calippo cola där idag, nu fick a piece of lina på köpet :)
iordningfix hos klara och jag har inte skrattat så mkt på läääänge asså.. det var så sjukt kul även den mista saken blev så riktigt kul.. sen skulle vi en sväng till tobbe och c/o på nyhem men dom hade gått s vi fick dricka upp det sista vinet på en parkbänk i närheten. Idag stod kåååren på schemat och att det var bra drag. kul folk och liknande med.. fille hade även han kommit upp från ängelholm :) där var vi till typ strax innan två då vi tyckte att det var en bra ide att dra in till stan och när vi kommer fram dit så stänger caféet... men det blev efterfest ist.. att det var min bästa dag kanske? hahaha. så sjukt random ändå..

gårdagen spenderades mest att chilla som fan... först hos klara, sen istan, sen på bolmen.. det var inte mkt man orkade igår asså..
idag är jag så trött att jag inte orkar röra på mej, seriöst.. sjukt ont i kroppen och är så himlans sliten.. men vad förväntar man sej lixom?
imån fyller min syster 18, hon börjar bli gammal nu faktiskt... annars börjar fotbollsem snart och till helgen blir det fredagen i anderstorp. kan nog bli riktigt bra faktiskt.
som sagt, bästa helgen på länge. me like.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0