vår bästa tid är nu.....

det har hänt en hel del massa den senaste tiden.. vi kan ju fortsätta med veckan då jag och danger gjorde stan osäkra..

torsdagen var det rix-fm dags, ett par cider ,sen travade vi och mötte upp louie för att sedan se en massa artister.. starpilots var ju en överraskning, positiv sådan, haha... har även fått veta att dom faktiskt är utbildade sådana, och vad tyckr vi om det egentligen? ;) malin blev stressad och gick men jag och louie vägrade gå innan ola hade spelat och ATT vi såga han, we like.
mellanfest hos malin, och sedan bar det av mot tylö för fiestan... alltid lika kul faktiskt. Mkt folk och välbekanta ansikten ;)
såklart blev det efterfest med haha.
fredagen var inte lika kul kanske..
sjuk som man var, helt seg i kroppen och slut efter veckan.
egentligen skulle vi gått ut men kroppen sa ifrån.. jag hade nog både feber och säkerligen en fin halsfluss på det med.
ag kom och jag malin louie och ag gick och kollade på håkan hellström, så jäklar bra asså.. man blir ju glad av att bara kolla på han. då bev man ännu mer pepp på att gå ut men pallade helt enkelt inte...
hem till louie en snabbsväng igen och hälsade på hennes syster och sen gick vi hem och sov.. tidig kväll ändå.
lördagen mådde jag nog värre än fredagen, hade egentligen plans på att åka till erika i gbg men pallade helt enkelt inte de asså..
på kvällen var jag dum nog att gå ut ändå, SÅDÄR smart av mej... förfest hos louise en sväng sen till andreas på inflyttningfest... fick reda på en del saker som gjorde en sådär glad asså, vad är felet med vissa människor???
senblev det caféet iaf, träffade carro sarah och jocke, väldans tervligt asså. och ATT det blev min bästa dag sen eller? haha fy fan vad jag log resten av kvöllen..
söndagen blev segande hos malina innan jag tog mitt pick och pack och åkte till a-torp igen för att jobba på måndagen...
kanske var den segaste veckan i mitt liv, så jävlans seg efter partyvecka så det är sjukt..
men till helgen åkte jag återigen ner till danger och efter en repa på stan med massa shopping mötte vi upp filip och hans vän filip för ett par cider och käk på uteserveringarna. tervligt värre måste jag säga..tanken var att vi ksulle åka ner till hbg, men efter lite snack med ppl där nere bestämmde vi oss för att stanna i kära halmstad ändå
hem till malin för iorfningfix och sen gick vi ut och satte oss vid nissan och drack rosé och lyssnade på live-musik haha och snackade en massa. så SJUKT trevligt!
till caféet sedan såklart och där träffade man såkalart en massa trevligt folk
hem till malin för natta mat och vin? haha

söndagen kom mamma och pappa ner redan kl halv 11, vad tyker man om det lixom? usch usch

veckan som varit har varit riktigt varm och skön, kul att man jobbat då, men det e ju iofs sista jobbveckan sen har jag en massa semester, wohoo.
till helgen blir det såklart lite festligheter, men jag åker inte ner till halmstad, utan danger kommer ner hit ist, hon jobbar ju nästa vecka vad tycker man om det??

har för övrigt käkat glass med johanna idag, en massa roliga saker, snack så kunde vi lätt fördriva en hel del tid. snart igen!

meningslös blogg, men en update att jag lever iaf.
nu ska jag chilla som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0