vänta lite...

då har ytterligare ngra dagar av semestern pprungit förbi..

måndagen var det ju såklart måndagsklubben, förfest på västervall med malin camilla nadja och niclas. päronen var ju där med såklart... taxi (hahaha rolig jugge) till mk och massa massa stök och folk. hade såklart sjuuuuuukt kul as always på det stället.. hem åkte vi med cunow cunow cunow, såklart.
tisdagen innebar sent uppvak med först en sväng till harrys och efter det en repa på stan.
hem till malin och slöa och sedan drog hon till christian coh jag kollade allsång och lite på alla filmer som gick på tvn. När hon kom hem igen kollade dom på en film och jag fick äntligen se sex and the city. SHIT vad jag grät såklart, men bra var den:D
onsdagen såklart sent uppvaknande även då och efter lite iordningfix kom bitte och hämtade oss för en runda på stan, igen.. idag blev det även bolaget, haha.
efter det blev det käk på västervall sen körde camilla hem oss och med lite iordningfix och dricka (läs lite för mkt dricka) begav vi oss ut för en kväll på caféet. hur tyckte jag och malin att det gick lixom? vi var inte ute länge men vi han träffa våra darlings iaf. sen tyckte vi de var dags att gå hem kl 1 hahaha, bra av oss. med ett berg av mat travade vi hem och det var nog lika bra..........
today är det först rix fm, och jaa jag är lika sjuuuuuukt peppad som ola cunow haha såklart... efter det blir det iaf fiestan som är premiär för min del detta året... ska bli tervligt.
nu ska vi äta stekt potatis och korv, malin lagar mat som om det inte finns ngn morgondag.
sen blir det en repa på stan och in i dimman.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0