semestertider

då har man äntligen semester och vi hoppas på en repris av förra årets galna partyvecka.

helgen som varit.. eller rättare sagt tre sista dagarna har varit redbull-vodkainspirerade, men jobba såklat var det med.

nu har jag åkt ner till mitt älskade halmstad för kära återseenden och malin kom såklart och mötte mej på tåget.
det är en hård vecka vi har framför oss, och varför inte starta med idag? caféet ikväll såklart, krogsöndag sweet!
jag är redan pepp på måndagsklubben imån, såklart och det blir första stoppet.

nu ska jag duscha snart och vara lite social, sen ska vi boka tvätt tid så vi kan ha ngt rent på oss. '

säger det redan nu, in i dimman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0