ooooh yes!

tänkte bara säga att halmstad, nu får ni stå ut med mej i 4 fucking år till för nu e jag fanimej bfe:are på heltid, sweeeeet!!

anyways, lite update är det nog dags för..

lördagen spenderades hos malin, med hemmagjord pizza (salt) och sigges.. riktigt kul var det faktiskt men två helger i rad, sen räcker det.
söndagen var kanske inte riktigt lika kul... släkten kom för att fira mej, weheeey när man inte mår så bra kanske...

måndagen började med jobb sen att bege sej av till halmstad för måndagsklubben såkalrt. premiär för min del detta året och hur tyckte jag att det gick egentligen? jag hade iofs riktigt kul men, inga kommentarer haha.
tis var inte riktigt lika kul, jag och malin mötte klara i stan efter världens typ roligaste samtal för en sallad i värmen..sen var det bara back to gvd och jobbet igen för att sedan åka till sara och anna och dricka lite vin..

annars har det bara varit jobb jobb men imån e det sista hela dagen sen e det bara lör kvar och där efter beger jag mej ner till halmstad och mina flickor för en veckas semester.. ska bli riktigt nice väder med så då klagar man inte!!

nu e jag exalterad (eller vad säger du lina?) så jag kan inte sova, glad som fan helt enkelt..
jag har druckit ett glas vin och firat lite i min ensamhet när jag vet att alla andra e på fiestan, hade hellre firat där faktiskt.
men men, jag tjänar ju pengar.

yeah yeah, pg är en nolla.
ciao

Kommentarer
Postat av: S. Man eater

Grattis gumman!!

Förstår att de ser fram emot nollningne nu ;)

2008-07-11 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0