demanding...

så folks, nu var det lite tid att fördriva faktiskt...


vi kan ju börja med midsommar som spenderades mest hela tiden på bolmens med bästa tjejerna. 15.00 dukades sill-lunchen fram (utan sill) och drickat flödade.. Ju mer tiden gick, desto fler kom det och desto roligare blev det. Vissa blev mer onyktra än andra, vissa sov kl 21, vissa hade modekofta, vissa dansade på borden och trillade ner, vissa gjorde bort sej med mera med mera...
In till stan skulle vi såklart och vi hann med en sväng på caféet såklart. Där träffade man ju syster med som inte visste vad hon hette. trevligt, hahah..

lördagen innebar först middag hos persson-elm-johansson på östra stranden med danger, riktigt trevligt faktiskt. Lammkött säger jag bara, hahaha. Sen travade vi till bolmens, såklart till de andra tjejera. Där var förfesten ett faktum och jag och malin var såklart inte sega asså.
In till stan idag igen, kanske lite tidigare än gårdagen och massa sjuka historier på väg in.  Caféet såklart där ja och malin till en början chillade som fan men sen joinade ju oss resten av gänget med. Malin g kom även förbi och hälsade ett antal ggr ;)
Efterfest på repslagaregatan till sjukt sen natt/tidig morgon. Random människor ändå och en dejtinbjudan var resultatet. Sen gillar jag inte svara i malins mob när folk ringer heller.. tur bara att personen i fråga som ringde stod under balkongen och såg allt, duktigt jobbat!

Bästa midsommaren ever, som jag alltid säger men hade så sjukt kul verkligen. hade gärna gjort om det faktiskt........

förra veckan var det jobb på befa som gällde och då även anderstorp såklart.. inga allvarliga saker så.
helgen var lugn i fredag och allt annat i lör.. förfest hos jossi och sigges var destinationen (no comments cunow)
men det var riktigt trevligt där faktiskt, vi snackade om det jag ocg jossi och det var längesen vi var ute ihop och hade så bra kväll, haha..
söndagen blev bakischill hos kennerrrrrt med lina. sen var vi ju på aif två gånger ch vände, hur tyckte b-laget att det gick lixom??
EM FINALEN på kvällen, tack torres att tyskarna inte vann. DET är min man det..

i veckan har det varit jobb jobb jobb med var sugen på måndagsklubben i mån men tar det nu på mån ist.. vilken mening asså, haha.
imån är det fredag och då ska jag och sara dricka redbull-vodka och snacka minnen, sån bra kombination asså.
på lör ska jag till danger och grilla och chilla som fan var tanken.
på mån blir det måndagsklubben som FAAAAN premiär för min del detta året....

sen är det en jobbvecka kvar sen är det semester, gott som fan.
jag och malin har hela veckan planerad, såklart.. och det blir en repris på förra årets partyvecka hahaha.
måndag - måndagsklubben
tisdag - vilodag
onsdag - lilllördag
torsdag - rix fm OCH fiesta
fredag - håkan hellström, marinfestivalen
lördag - lördag är alltid utgång, marinfestivalen.

Det ni, vi är vikingar, hahaha.

nu ska jag ut och gå 1.4 mil, jag är så jävlar duktig och inte alls avundsjuk på tjejerna som ska på fiesta idag, nej då. jag jobbar hellre i anderstorp och tråkar, aaaabsolut.

så louie och cunow där har ni en ordentlig uppdatering, och halmstad kommer jag tillbaka till när ni minst anar det;)

puss darlings, miss you.

Kommentarer
Postat av: malin

För de första, vecka 29 ska inte bli nådig. (Vi är fulla mest hela tiden, dygnet runt)

För de andra, jag har hittat den fotbollshunken - Sergio Ramos säger jag bara!!!

2008-07-04 @ 13:53:41
URL: http://malliin.blogg.se/
Postat av: emma

tusen tack ska du ha gumman hahah..

2008-07-06 @ 17:30:55
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/
Postat av: Louise

Uppdatering, vill jag då verkligen kalla det..Bara palla dit ass hem med ;)

2008-07-06 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0